chip tuning

Budapest chiptuning - Autochip.hu segítséggel.

Fontos tippek és tanácsok az üzlet menedzsmenthez

2019. április 04. - Miki Chiptuning és autófóliázás

Fontos tippek és tanácsok az üzlet menedzsmenthez

 

A hírnévmenedzsment nagyon fontos a vállalkozás jövedelmezősége szempontjából. Ki akarja pártfogolni a rossz hírnévvel rendelkező vállalkozást? Ha azt szeretné, hogy cége sikeres legyen, akkor jó hírnév-menedzsmentet kell beépítenie üzleti növekedési stratégiájába. Továbbra is olvassa el, hogy megtudja, hogyan javíthatja a hírnevét.

Az ügyfelek bizalmának biztosítása érdekében kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el, vagy ne próbálja lefedni a webhelyéről származó negatív bejegyzéseket. Ezzel az ügyfelek számára úgy tűnik, mintha figyelmen kívül hagyná az aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődnek velük. Mindig előzetesen tájékoztassa a vállalat esetleges problémáit.

Az üzleti tevékenységének online keresésekor figyelemmel kísérheti üzleti hírnevét. Ez adhat ötletet arról, hogy mit látnak, mikor keresnek rád. Győződjön meg róla, hogy különös figyelmet fordít a webes eredményekre és a képeredményekre. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kapcsolódnak az Ön cégéhez online.

Egy jó módja annak, hogy javítsa cégének hírnevét azáltal, hogy megkérdezi az ügyfeleket, akik elégedettek a szolgáltatással vagy termékkel, hogy pozitív véleményeket tegyenek közzé a blogján vagy a weboldalán. Azt is kérheti őket, hogy mondjanak valami szépet a cégéről olyan helyeken, mint a Linkedln, a Google Helyek vagy a Yelp.

Mielőtt válaszolna a panaszokra, gondoskodjon róla, és gondosan gondolja át. Azáltal, hogy hűvös és gondosan gondolkodik arról, hogy hogyan reagál az internetre, megőrizheti hírnevét. Mielőtt válaszolna egy panaszra, olvassa el a választ többször. Ha lehetséges, olvassa el az alkalmazottat, hogy biztosítsa, hogy megfelelő legyen.

Amikor az emberek időt szánnak arra, hogy mondjanak valamit a te dolgodról, fontos, hogy elég udvarias legyen ahhoz, hogy válaszoljon. Míg lehet, hogy nagyon elfoglalt ember vagy, megmutatja a közönségnek, hogy valóban érdekli őket és mit kell mondania. Ez létfontosságú, ha állandó ügyfélkörét szeretné fenntartani.

Moderálási irányelvek közzététele minden webhelyére és szociális média oldalára. Az iránymutatások közzétételével a látogatók tudják, hogy mi van és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a szociális média oldalain. Ha valaki közzétesz valamit, ami nem szerepel az irányelvekben, távolítsa el a bejegyzést, és magyarázza el, hogy miért távolította el a bejegyzést.

Hálásnak lenni. Ha valaki jó áttekintést ad a cégéről, küldjön nekik egy személyes üzenetet, és köszönöm a visszajelzést. Ha lehetséges, küldje meg az ügyfélnek egy bizonyos százalékos kupont a következő vásárlásukért köszönöm. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük meg a visszajelzést.

Menjen oda, ahová az ügyfelek mennek. Látogasson el az éttermekre vagy a nyilvános helyekre, ahová megy. Amikor meglátogatja azokat a helyeket, ahol az ügyfelek gyakori, megismerkedhetnek velük, és jobb szolgáltatást tudnak nyújtani. Sok ember jobban nyugodt a szociális környezetben, ami segít nekik jobban nyitva állni az Ön számára.

Ha egy vállalat rossz hírnevet szerzett, az elveszíti az üzletet. Senki sem bízik benne. Ne hagyja, hogy ez történjen a vállalatával. Ismerje meg, hogyan lehet hatékonyan kezelni az üzleti hírnevét, hogy a vállalat mindig a legjobb helyzetbe kerüljön. Használja a cikkben található információkat, hogy segítsen elérni ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestchiptuning.blog.hu/api/trackback/id/tr8614739391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.